De grootste leverancier van zijdebloemen en kunstplanten

Nederland:

Betalen: 

Betalen van uw bestelling doet u snel en veilig met iDEAL

U kunt ook zelf via een OVERBOEKING betalen.  U ontvangt dan een mail met daarin een link om zelf uw betaling te verrichten. Beide betaaloptie’s worden verzorgt door een erkende betaalprovider SiSow.

Verzenden:

Wij verzenden uw bestelling van zijdebloemen met DPD Pakketdienst of PostNL. In verband met de drukte kan het voorkomen dat uw bestelling pas de volgende werkdag wordt verzonden. Echter over het algemeen wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden. 

U ontvangt een mail van ons op het moment van inladen. Via de track & trace code in de mail kunt u achterhalen waar uw pakket op dat moment is. 

Verzendkosten zijdebloemen:

Voor orders tot € 25,00 betaalt u € 7,80
Voor orders van € 25,00 tot € 45,00 slechts € 4,95
Voor orders vanaf € 45,00 gratis verzending

Verzending Bruidswerk:

Al het op maat gemaakte bruidswerk wordt door ons speciaal en met extra zorg verpakt.

Verzending Bloemstukken:

Onze bloemstukken opgemaakt in een pot of vaas, worden in ons bedrijf opgemaakt. Uit ervaring is gebleken dat het verzenden niet mogelijk is. Soms worden dozen omgekeerd tijdens transport en hierdoor is uw bloemstuk kapot. Zodoende kunnen de bloemstukken uitsluitend afgehaald worden. 

Retourneren

Het onderstaande “recht van retour” is van toepassing op consumenten (particulieren).

Wij doen ons uiterste best om alle zijdebloemen zo goed mogelijk te beschrijven en te fotograferen. Maar wij begrijpen dat een zijdebloem er soms toch anders uitziet dan u misschien had verwacht.

Artikelen in Opruiming en/of Sales kunnen niet worden geretourneerd.

Voldoet een artikel niet aan uw eisen of wensen, dan bieden wij u uiteraard de mogelijkheid om het betreffende artikel
(Conform de Algemene Voorwaarden) te retourneren. Dit geldt niet voor zakelijke aankopen. (gefactureerd op naam en/ of betaald door een bedrijf en/of gebruiken zakelijk mailadres)

U ontvangt dan het aankoopbedrag van het artikel binnen 3 werkdagen retour.
(wettelijke verplichting binnen 14 dagen.)

Hoe retourneer ik artikelen?
U dient binnen 3 dagen na ontvangst van uw bestelling ons vooraf per email (of telefonisch) in te lichten dat u de bestelling/artikel wilt retourneren en liefst ook om welke reden. 

U ontvangt van ons een bevestiging voor akkoord. Het recht van retourneren is 7 werkdagen na levering van onze artikelen. Verpakt u de artikelen alstublieft goed en veilig. Kapot aangekomen artikelen in ons magazijn, kunnen door ons niet vergoed worden.

Na ontvangst van het artikel/de artikelen, wordt het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen op uw rekening teruggestort.

De verzendkosten van het retourneren zijn wel voor uw rekening. (Indien niet de volledige bestelling retour komt, vergoeden wij geen verzendkosten van de betreffende order en bij gratis verzending)

Afhalen in onze winkel De 4 Jaargetijden:

U kunt uw bestelling ook afhalen in onze winkel in Bedum. U betaalt dan geen verzendkosten. 

Onze winkel is uitsluitend geopend op afspraak. U kan een online afspraak maken op de website.

Onze klantenservice is bereikbaar op 050-3011445

België:

Betalen: 

Betalen van uw bestelling doet u snel en veilig met Mistercash / Bancontact. 

U kunt ook zelf via een OVERBOEKING betalen.  U ontvangt dan een mail met daarin een link om zelf uw betaling te verrichten. Beide betaaloptie’s worden verzorgt door een erkende betaalprovider SiSow.

Verzenden:

Wij verzenden uw bestelling van zijdebloemen met DPD Pakketdienst. In verband met de drukte kan het voor-komen dat uw bestelling pas de volgende werkdag wordt verzonden. Echter over het algemeen wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden. 

U ontvangt een mail van ons op het moment van inladen. Via de track & trace code in de mail kunt u achterhalen waar uw pakket op dat moment is. 

Verzendkosten zijdebloemen:

Voor orders tot € 50,00 betaalt u € 9,95
Voor orders vanaf € 50,00 gratis verzending

Verzending Bruidswerk:

Al het op maat gemaakte bruidswerk wordt door ons speciaal en met extra zorg verpakt.

Info verzending met DPD Pakketdienst:

Na het inladen van uw pakket, ontvangt u een e-mail van ons met de pakketcode, met deze code kunt u via internet kijken waar op dat moment uw pakket is, zodat u weet wanneer het bij u wordt bezorgd. 

Het pakket wordt 1 x aangeboden en als u niet thuis bent bij de buren. Kan DPD het ook niet bij de buren kwijt dan wordt het bij de dichtstbijzijnde Pick-up Parcelshop gebracht. 

DPD stopt een brief in uw brievenbus met het adres van de dichtstbijzijde afhaalshop.

Niet bezorgen bij de buren? Geef het direct aan bij uw bestelling. 

Retourneren

Het onderstaande “recht van retour” is van toepassing op consumenten (particulieren).

Wij doen ons uiterste best om alle zijdebloemen zo goed mogelijk te beschrijven en te fotograferen. Maar wij begrijpen dat een zijdebloem er soms toch anders uitziet dan u misschien had verwacht.

Artikelen in Opruiming en/of Sales kunnen niet worden geretourneerd.

Voldoet een artikel niet aan uw eisen of wensen, dan bieden wij u uiteraard de mogelijkheid om het betreffende artikel
(Conform de Algemene Voorwaarden) te retourneren. Dit geldt niet voor zakelijke aankopen. (gefactureerd op naam en/ of betaald door een bedrijf en/of gebruiken zakelijk mailadres)

U ontvangt dan het aankoopbedrag van het artikel binnen 3 werkdagen retour.
(wettelijke verplichting binnen 14 dagen.)

Hoe retourneer ik artikelen?
U dient binnen 3 dagen na ontvangst van uw bestelling ons vooraf per email (of telefonisch) in te lichten dat u de bestelling/artikel wilt retourneren en liefst ook om welke reden. 

U ontvangt van ons een bevestiging voor akkoord. Het recht van retourneren is 7 werkdagen na levering van onze artikelen. Verpakt u de artikelen alstublieft goed en veilig. Kapot aangekomen artikelen in ons magazijn, kunnen door ons niet vergoed worden.

Na ontvangst van het artikel/de artikelen, wordt het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen op uw rekening teruggestort.

De verzendkosten van het retourneren zijn wel voor uw rekening. (Indien niet de volledige bestelling retour komt, vergoeden wij geen verzendkosten van de betreffende order en bij gratis verzending)

De klantenservice is bereikbaar op 00-31503011445

Duitsland:

Betalen: 

Betalen van uw bestelling doet u snel en veilig met Sofort Banking.

U kunt ook zelf via een OVERBOEKING betalen.  U ontvangt dan een mail met daarin een link om zelf uw betaling te verrichten. Beide betaaloptie’s worden verzorgt door een erkende betaalprovider SiSow.

Verzenden:

Wij verzenden uw bestelling van zijdebloemen met DPD Pakketdienst of PostNL. In verband met de drukte kan het voorkomen dat uw bestelling pas de volgende werkdag wordt verzonden. Echter over het algemeen wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden. 

U ontvangt een mail van ons op het moment van inladen. Via de track & trace code in de mail kunt u achterhalen waar uw pakket op dat moment is. 

Verzendkosten zijdebloemen:

Voor orders tot € 50,00 betaalt u € 9,95
Voor orders vanaf € 50,00 gratis verzending

Verzending Bruidswerk:

Al het op maat gemaakte bruidswerk wordt door ons speciaal en met extra zorg verpakt.

Info verzending met DPD Pakketdienst:

Na het inladen van uw pakket, ontvangt u een e-mail van ons met de pakketcode, met deze code kunt u via internet kijken waar op dat moment uw pakket is, zodat u weet wanneer het bij u wordt bezorgd. 

Het pakket wordt 1 x aangeboden en als u niet thuis bent bij de buren. Kan DPD het ook niet bij de buren kwijt dan wordt het bij de dichtstbijzijnde Pick-up Parcelshop gebracht. 

DPD stopt een brief in uw brievenbus met het adres van de dichtstbijzijde afhaalshop.

Niet bezorgen bij de buren? Geef het direct aan bij uw bestelling. 

Retourneren

Het onderstaande “recht van retour” is van toepassing op consumenten (particulieren).

Wij doen ons uiterste best om alle zijdebloemen zo goed mogelijk te beschrijven en te fotograferen. Maar wij begrijpen dat een zijdebloem er soms toch anders uitziet dan u misschien had verwacht.

Artikelen in Opruiming en/of Sales kunnen niet worden geretourneerd.

Voldoet een artikel niet aan uw eisen of wensen, dan bieden wij u uiteraard de mogelijkheid om het betreffende artikel
(Conform de Algemene Voorwaarden) te retourneren. Dit geldt niet voor zakelijke aankopen. (gefactureerd op naam en/ of betaald door een bedrijf en/of gebruiken zakelijk mailadres)

U ontvangt dan het aankoopbedrag van het artikel binnen 3 werkdagen retour.
(wettelijke verplichting binnen 14 dagen.)

Hoe retourneer ik artikelen?
U dient binnen 3 dagen na ontvangst van uw bestelling ons vooraf per email (of telefonisch) in te lichten dat u de bestelling/artikel wilt retourneren en liefst ook om welke reden. 

U ontvangt van ons een bevestiging voor akkoord. Het recht van retourneren is 7 werkdagen na levering van onze artikelen. Verpakt u de artikelen alstublieft goed en veilig. Kapot aangekomen artikelen in ons magazijn, kunnen door ons niet vergoed worden.

Na ontvangst van het artikel/de artikelen, wordt het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen op uw rekening teruggestort.

De verzendkosten van het retourneren zijn wel voor uw rekening. (Indien niet de volledige bestelling retour komt, vergoeden wij geen verzendkosten van de betreffende order en bij gratis verzending)

De klantenservice is bereikbaar op 00-31503011445