Ruilen en/of retourneren



Wij doen ons uiterste best om alle zijdebloemen zo goed mogelijk te beschrijven en te fotograferen. Maar wij begrijpen dat een zijdebloem er soms toch anders uitziet dan u misschien had verwacht.

Voldoet een artikel niet aan uw eisen of wensen, dan bieden wij u uiteraard de mogelijkheid om het betreffende artikel (Conform de Algemene Voorwaarden) te retourneren.
U ontvangt dan het aankoopbedrag van het artikel binnen 3 werkdagen retour.



Hoe retourneer ik artikelen?
  • U dient binnen 3 dagen na ontvangst van uw bestelling ons vooraf per email (of telefonisch) in te lichten dat u de bestelling/artikel wilt retourneren en om welke reden. Het emailadres is: klantenservice@zijdebloemenbestellen.nl

  • U ontvangt van ons een bevestiging voor akkoord. Het recht van retourneren is 7 werkdagen na levering van onze artikelen. Verpakt u de artikelen alstublieft goed en veilig. Kapot aangekomen artikelen in ons magazijn, kunnen door ons niet vergoed worden.

  • Na ontvangst van het artikel/de artikelen, wordt het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen op uw rekening teruggestort.

  • De verzendkosten van het retourneren zijn wel voor uw rekening. (Indien niet de volledige bestelling retour komt, vergoeden wij geen verzendkosten van de betreffende order)

  • In opdracht gemaakte bloemstukken/boeketten vallen buiten deze regeling. Deze bloemstukken/boeketten zijn op maat gemaakt en in overeenstemming met u als klant. Deze producten kunnen wij niet retour nemen.




Onze volledige Algemene Voorwaarden staan vermeld op onze website.